Zdravím všechny nakupující.
Jedna loňská objednávka mnou otřásla a prodejci jsem tehdy slíbil, níže se o své zkušenosti s nákupem v jeho firmě podělím s ostatními na sítích. Nebyla na to už skoro rok nálada ani čas, teprve karanténa tento týden mi dala prostor. Naštvaný už nejsem, tak aspoň stručně, slíbil jsem to.
Pro kritiky - na e-shopu s jednoznačným názvem jsem neobjednával pro nejlevnější nákup, ale protože kytky jinde neměli. Škoda finanční nebyla velká - 130,-Kč, ale zamrzelo to.
Objednal jsem si :
https://www.nejlevnejsizahradnik.cz/Ska ... -d1329.htm2 kusy.
Zasloužený trest nenechal na sebe dlouho čekat:
Rostliny přišly zásilkovou službou v balíku dne 16.3.2021, obě dvě rostliny nabízeného druhu Cistus obtusifolius byly zmrzlé. Následovalo vyjednávání, které nikam nevedlo. Výměna názorů skončila neochotou se dohodnout na náhradě a jak snad dobře chápu i promlčením stanovené doby možnosti vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu atd.
Protože však postup prodejce překročil meze, kdy mi mělo podle jeho posledního mailu volat ,, jeho právní oddělení´´ a něco vysvětlovat(celou korespondenci mám uloženou), obrátil jsem se na ČOI.
ČOI mi v třístránkovém dokumentu sdělila, že se mohu obrátit na soud.
Tak hodně štěstí při nákupech v nové sezoně.
Bery