pavell píše:Pokud dobře vidím tak nevím co chceš reklamovat,jedna je narašená a druhá už roste. Pokud má v pořádku kořeny tak bych se toho nebál.
No není, jde to vidět při bližším pohledu i na fotce, ta co "raší" má svraštělou kůru. To znamená že zimu kořeny nepřežily ale dřevo ano a z posledních sil vyrašilo. V tomhle stavu ale zůstane dokud neuschne. Každej znalej prodejce to musí vidět.
Reklamace jsou ošidný, je celkem důležité, jak dlouho zákazník rostlinu má a jestli ji zimoval správně a tady se dostáváme na tenké ledy, kdy prostě nestačí vyfotit závadu a k tomu prodejci napsat "je to rozbitý, kam to mam poslat zpět"
. Osobně preferuji přístup, že rostlinu vyměním, nebo nabídnu řešení, jelikož spokojený zákazník se vrátí spíš. V tomhle ohledu je ale taky veledůležitý přístup zákazníka, když na mě někdo prská a ohání se sprostotou, nemam ani chuť ten email dočíst do konce..
.
U velkých zahradnictví je taky problém, že se vytrácí ta osobitost. Pokud eshop dělá jeden zaměstnanec, další se stará o rostliny, jiný je balí a další vyřizuje reklamace, dokážu si představit, že se pak ani mile a právem podaná reklamace nevyřídí. Protože upřímně když mě někdo něco reklamuje, tak sem to vypěstoval pravděpodobně já, vystavil, zabalil a pak mě mrzí že rostlina není v pořádku a chci to napravit. Ale kdybych seděl celý den u počítače a poslouchal jak někdo jiný pokazil zásilku, tak mě to bude asi taky větší šumák
.